5 Haziran 2009 Cuma

aşıktır ne sayıklasa yeridir

anlatacak çok şey var elimde tuttuğum kağıt bir kamera olsada

ben yürüyerek gideceğim
senin biletin var
kağıt biletin

nereye kadar gidersin ki

yine de
sen biliyorsun
bana göre bütün yollar o yere çıkıyor

sen güzelce yürüyorsun
ben senin dizlerine bakıyorum
eğilip bükülen dizlerine
ancak bakabiliyorum
benim gücüm
bakmaya yetiyor
senin gibi salınamıyorum yeryüzünde

hep kalabalıksın
ve heP gürültü var senin olduğun yerde

sessizce
durmayı yeğlediğin yerde

ben o yana
senin döndüğün yana
dönmeyince
karanlık oluyor

karanlık bir köşebaşında
elimde kağıt bir kamera

herkes bana bakıyor

utanmasam
buruşturup çöpe atacam kağıt kameramı

devam
kendinle barışık mısın orada?

ben demli bir çay daha içiyorum
doktorumun içme dediği saatte

gününe göre
belki bir bira

kağıt kameramın ayarlarını yapıyorum
aşk ayarlarını


bana dönüp işaret versen
sayıklasan mesala